Četiri intenzivna dana prepuna događanja vezanih uz plesnu umjetnost proletjela su brzo u vrijeme kada se ljeto pomalo primiče kraju. Prikaz presjeka trenutne svjetske plesne scene gdje su došle predstave autora iz Slovenije: Žigan Krajnčan, i Njemačke: Moving Borders s Ceren Oran, nadopunjen je i prikazom hrvatske i zadarske scene koju su predstavile Petra Hraščanec i Kristina Lisica. Popratni programi poput Monoforuma organiziran nakon svake predstave s recentnim moderatorima Majom Đurinović i Jelenom Mihelčić, pokazao je koliko je publika radoznala i željna saznanja o procesu stvaranja, temama i aktualnostima iz svijeta plesne umjetnosti. Festival je također obuhvatio lokacije u neposrednoj blizini Kazališta lutaka i time donio umjetnost na ulice i trgove te približio izvođače publici.
Susreti u dnevnom boravku Festivala iznjedrili su predstavljenje trenutno najznačajnije knjige Jonathana Borowsa vezane uz svijet plesa i stvaranja koju se predstavili urednici Nikolina Pristaš i Mario Županović. Desk Kreativne Europe pomogao je zainteresiranima približiti modele financiranja projekata, a Kritički poligon pod vodstvom plesne kritičarke i teatrologinje Ivane Slunjski oblikovao je kritička promišljanja i saznanja o plesnoj kritici. Upravo je s njime započet posljednji dan festivala. Cilj je da se sudionici nakon odgledanih predstava potaknu na aktivno i angažirano promišljanje izvedbenih umjetnosti te jačanje kreativne i analitičke misli.
U maloj dvorani kazališta publika je pogledala umjetničko – etnografsko istraživanje naziva Plesna kartografija – reimaginacija okoliša. Autorica filma je Matea Bilosnić uz podršku kulturnog antropologa Maria Katića, snimatelji i montažer je Vladimir Miketa, a izvođačice su Dora Brkarić i Nataša Kustura. Zanimljiva je i spretno ostvarena ideja da se mapira plesom okoliš u kojem su nastala mirila, pogrebna spomen obilježja koja se sastoje od dva kamena postavljena uz glavu i noge, a nalaze se na Velebitu. Istražen je način na koji okoliš utječe na tijelo u pokretu i kako se taj okoliš može mapirati plesom tj. kako ga sebi možemo obilježiti kroz pokret. Cilj projekta je bio spojiti umjetničko istraživanje sa znanstvenim metodama koje se koriste u etnografiji i antropologiji te dobiti hibridnu metodu i obogatiti istraživanje. Produkt projekta jest metoda rada koja je zabilježena u mediju metodološkog-eksperimentalnog-plesnog- etnografskog filma.
Veliki interes publike je potaknula predstava njemačke grupe Moving Borders koja je prikazala predstavu Shad autorice Ceren Oran. Scensko djelo koje se događa s gledateljima postavljenim na pozornici u dva velika kruga, zaintrigiralo je publiku temom o tome kako pojedinci i njihova okolina proživljavaju traumu. Svojom iskrenošću, tjelesnom i izvedbenom sposobnošću, Jovana Zelenović je doslovno očarala gledatelje u vrlo suptilnoj predstavi s delikatnom temom kao što je osjećaj usamljenosti koji proizlazi iz traumatičnih iskustava. Kroz predstavu u bliskom kontaktu s publikom se osvjetljavaju kroz tjelesne manifestacije koreografskim jezikom posttraumatska unutarnja stanja poput bijesa, tuge, očaja, krivnje, nemoći, straha i izolacije. Empatija proizlašla između izvođačice i publike nadišla je prostor izvedbe. Nakon vrlo posjećenog razgovora na Monoforumu, te zatvaranja izložbe crteža Frane Kneževića, plesači i njigovi pratitelji su se pridružili završnom party-u koji su znalački organizirali MC Prte i DJ Pico.
Zainteresirani mogu popratiti Kronike Monoplaya koje se prikazuju na trećem programu Hrvatske radio – televizije, a koje su vodili i uredili Tome Marčina i Matea Bilosnić.
Monoplay iduće godine puni 18 godina pa je tijekom Festivalai tražen i predlagan slogan koji će označiti punoljetnost i biti odštampan na majicama naredne godine. Monoplay, kao kompleksan festival ostavlja trag u zajednici i na plesnoj karti Hrvatske i zbog toga uživa pokroviteljstvo Grada Zadra, Ministarstva kulture i medija RH, Zaklade Kultura nova, Zadarske županija, TZ Grada Zadra, Kazališta lutaka Zadar, HNK-a Zadar, te Ministarstva za kulturu Republike Slovenije i Veleposlanstva Republike Slovenije u Zagrebu. Sponzori festivala su Ilirija d.d., Maraska d.d., Proprio centar, OPG Matulić, Carlsberg Croatia i Muzej antičkog stakla Zadar. Medijski pokrovitelj festivala je HRT3.