Turistička zajednica ZŽ pred sezonu sajmovaTzzž
StoryEditor
TURISTIČKA ZAJEDNICA ZADARSKE ŽUPANIJE

Najavljen nastup na preko 20 ključnih sajmova

Turistička zajednica Zadarske županije najavljuje intenzivnije nastupe dijelom motivirano i činjenicom da smo prethodne dvije godine zbog panedmije živjeli u virtualnom svijetu te se ogroman dio poslovnih ljudi zaželio direktnog kontakta...

Vrijeme je turističkih sajmova i nastupa pred sezonu 2023., koje će se naročito intenzivirati po Novoj godini, iako je službeno otpočelo već sa studenim i WTM (World Travel Market) u Londonu. Iako sajmovi u današnjem virtualnom svijetu i nisu više jedini i najznačajniji oblik kontakta sa gostima, taj direktan susret s partnerima i gostima ima svoju težinu, i dio publike ostaje im trajno odan.

Turistička zajednica Zadarske županije najavljuje nešto intenzivnije nastupe dijelom motivirano i činjenicom da smo prethodne dvije godine zbog panedmije koronavirusa živjeli u virtualnom svijetu te se ogroman dio poslovnih ljudi ali i široke publike zaželio direktnog kontakta.

Gdje se planira nastupiti

TKO ĆE NAS PREDSTAVLJATI

Najavljeni su i naši informatori na štadovima: Ina Sikirić Ivčić, Damir Hordov, Nina Štohera Marnika, Branka Vulin i Gabrijela Školjarev iz ureda TZ županije, Jean Claude Žuža, Josip Paškov, Vlatka Pehar Matić, Paula Padovan i Angela Nuić Hrboka iz redova vodiča, Morana Papić uime TZ Grada Zadra te iz Turisthotela specijalisti za kamping Zonka Larissa, Zdrilić Iva, Pešut Iva, Magaš Ivanka, Matković Božena i Javoran Andrija. Riječ je o certificiranim informatorima.

Najintenzivniji nastupi ići će prema nama ključnim tržištima, predvođenih Njemačakom u kojoj je u planu odraditi niz sajmova. Prvi koji nas čeka je već u siječnju CMT u Stuttgartu kao najznačajniji kampistički sajam u Njemačkoj, a oni su nam i ključni gosti kampinga. Sajam je to uz koji i Njemački auto klub (ADAC) organizira svoju gala večeru i promovira vodiče koji su ne samo za kampiste već sve motorizirane njemačke goste “sveto pismo”, a Hrvatska u kampingu kod njih stoji na vrhu Europe. Odradit će se u Njemačkoj i vječno bitni München jer iz Baravrske i imamo najviše gostiju a sajam F.R.E.E. posvećen je slobodnom vremenu, a na njemu je naša zemlja u 2023. zemlja partner. Potom je jedan od najznačajnijih sjamova uopće na svijetu ITB Berlin, a podsjetiti se da se nekad sezona “crtala” kroz londonski WTM i berlinski ITB, a u oba je slučaja riječ o poslovnim sajmovima dakle za profesionalce i partnere. Nastup u Njemačkoj zaokružuje se u Duesseldorfu na Caravan Salonu a kako mu ime kaže riječ je o kamping sajmu. Posebna će se pažnja posvetiti susjedima Talijanima, koji su nas ove godine pohodili u bitno većem broju a ambicije su nam tu i veće. Tamo se planira nastupiti u centralnom sajmu u Milanu (BIT), a tu je set specijaliziranih sajmova odnosno Bologna kao sajam biciklističkog turizma, a riječ je o niši kojoj TZ Zadarske županije godinama posvećuje veliku pažnju, potom Genovi i čuvenom, na tlu Europe najjačem, sjamu posvećenom nautici, odnosno Parmi na Il Salone del Camper, najjačem kamping sajmu u Italiji, a specifičan nastup lokalnih zajednica koji će predvoditi TZ Preka planiran je na sjeveru u Bolzanu posvećen slobodnom vremenu i akitivnom odmoru.

Odlazak u New York

Nizozemska je posebno važno kamping tržište ali i sve prisutnija u drugim oblicima boravkaa jedna je od zemalja s kojom imamo bolje brojke nego prije korone, jer su nas u međuvremenu upravo zbog korone i odustajanja od daljnih odredišta i bolje upoznali. Njihovi su sajmovi koncentrirani u Utrecht gdje će se nastupiti dva puta najprije upravo na kamping sajmu, a potom sajmu posvećenom aktivnom turizmu. U nedalekoj Belgiji nasup je u Gentu, također na sajmu aktivnog odmora, a neizostavan je i centralni belgijski sajam u Bruxellesu. Austriji se tradicionalno obraća kroz njihov centralni nacionalni sajam u Beču a na kojem je Hrvatska i zemlja partner. U Ujedinjeno Kraljevstvo ići će se dva puta, oba puta u London. U Francuskoj je to Pariz (MAP), u Češkoj Brno gdje u Južnoj Moravskoj tradicionalno odlazi Zadarska županija kao bratimljena regija, a TZ daje podršku. U dalja odredišta za sad se zna da se odlazi u New York, navodno je sada Hrvatska tamo postala hit odredište, a gdje je plan nastupa s Dubrovnikom, Šibenikom i Zadrom, a poći će se i do Finske (s najvećim stopama rasta ove godine u cijeloj Hrvatskoj, iako na male prethodne brojke)...

Zajedništvom do ušteda

image
Tzzž

Valja reći da se tradicionalno na većinu sajmova odlazi u partnerstvima. Njima se obogaćuje i olakšava nastup i čini bitno jeftinijim. Tradicionalan je zajednički nastup sa turističkim zajednicama ostalih županija u Dalmaciji, a čemu se kroz niz godina priključila i Lika, a to onda i stimulira Hrvatska turistička zajednica pokrićem dijela troškova. Tako se ide u Helsinki, London, Belgiju, Nizozemsku, Bolognu, Genovu itd. Postoji i drugi već uhodani oblik zajedništva na razini same Zadarske županije kada se nastupa kao Zadar Region i uzima vlastiti štand. To je uobičajena praksa za ključne europske i svjetske sajmove WTM London I ITB Berlin, a obično se TZ Zadra priključne ključni predstavnici realnog sektora (npr. Falkensteinera, Turisthotela, Ilirije,..), jače lokalne turističke zajednice, pa i Zračna luka i Terrra Travel kao najjača ovdašnja agencija i sl.

Uz to od dijela posebice specijalizirnaih sjamova TZ Zadarske županije traži partnere među ovdašnjim subjektima. Tako će put kamping sajma u Utrechtu i Ilirija i Turisthotel, a isto će ponoviti u Stuttgartu, Münchenu,.. I naravno najveći dio nastupa koordinira se s HTZ-om i nastupa se na zajedničkom nacionalnom štandu.

08.01.2023., 14:23h
17. svibanj 2024 13:15